dimecres 13 de gener de 2010

PLÀ DE PARTICIPACIÓ PÚBLICA A LA PLAÇA PALAU

Vos deixe els enllaços a la documentació sobre aquest Plà.
Aquests també es poden trobar a la pàgina de l'Ajuntament

A.-MEMÒRIA DEL PLÀ DE PARTICIPACIÓ PÚBLICA

B.-ENQUESTA PARTICIPATIVA

C.-PANELLS DEL PLÀ DE PARTICIPACIÓ PÚBLICA ( PANELLS 1 Y 2 )

Sols tenim fins al 2 de febrer per presentar la nostra opinió a les dependències de l'Ajuntament.

Salutacions, Aieloner.

1757 comentaris:

  1. Crec que es un bon projacte, pero caldria parlarse de mols temes avans de tiran cap al davant.

    ResponElimina
  2. Quina publicita a excepció del blog li se ha donat? La gent sabrá del tema?

    ResponElimina
  3. Hau vist el album familiar de fotos d'alguns, en el llibret de San Antoni? Que wuay!

    ResponElimina
  4. en el album dels festers de San antoni es normal que nomes apareguen els mateixos . Els de la colla del alcalde i el montoya perque son els que sempre van de farra amb ells . A mes de les subvencions que s´emporten per part de l´ajuntament i sempre estan fent sopars i picadetes en el local i en el carrer. Vergonya que no tenen.

    ResponElimina
  5. es una assossiació més i no teniu pq clavar-se amb ells en quan realment ara es quan s'ha reavivat la festa del carrer vell,i van a sopar igual que una comparsa o una penya.tb vos molesta això

    ResponElimina
  6. Tens tota la rao Jose Luis

    ResponElimina
  7. Respecte al projecte de la plaça del palau , tinc una pregunta . El futur reten de la policia municipal no el podrien haver possat en el solar de la plaça palau i aixi els policies tindrien un edifici independent i nomes per a ells . No com el edifici del eixample que el tindran que compartir en els de la banda de musica .

    ResponElimina
  8. si les fotos familiars son les de la familia de Carlos,estic molt contenta que estigen ahí possades ja que son del carrer de tota la vida,i han participat de la festa tota la vida, i si no et pareix bé ho senc molt.

    ResponElimina
  9. no se de que va este nuevo proyecto, el que si que se es que el hará lo que le pase por las pelotas, como esta acostumbrado ha hacer.

    Habeis visto quien ha entrado en el taller de jardineria, LOS MAS NECESITADOS DEL PUEBLO, mujeres de autónomos, de viveristas, mujeres que se han dedicado a trabajar toda su vida y por eso ahora siguen trabajando.

    Jo estoy en el paro, mi marido tambien, tenemos familia, una casa hipotecada, un coche que pagar y no nos han cojido,¿ será porque jo no lo necesito????????????

    Y luego dicen que si las cosas no estan amañadas.....eso no se lo cree ni el propio Generalisimo.
    Buenas tardes.

    ResponElimina
  10. Senc molt la situació de l'anterior comentarista, però com ell a tota Espanya hi ha molta gent, sols tens que veure les noticies o escoltar la radio per a saber-ho. Podem culpar a Pinter, a Camps o al Zapatero,.. però la veritat és que les coses estàn molt mal en tots els llocs.

    ResponElimina
  11. I la nora de Rafelito l'obrer també l'han contractat com a directora del tema

    ResponElimina
  12. I a la germana de Bienve, Mariola la cap de nina, la dona del pigat,...

    ResponElimina
  13. per a que sapiau la nora de rafelito el obrer esta perque es la unica que te el titol per a eixe lloc, ja la desampenyat en altres llocs i euf mot beeeeeeeeee.

    ResponElimina
  14. La nora de rafelito esta ahi molt ben enxufada no es per merits, ací l'alcalde, la ferrera i la mañana han fet i desfet conforme han volgut, no com altres llocs que intervenia el Servef. No digau que no hi ha un altre amb més merits que ella que no es cert, hi han i molts, tant de fora com del poble, pero no reuneixen els merits politics que requereix este ajuntament. Un altre requisit era que fores dominable i si no tens ni idea del projecte millor, per que el que interessa es fer el que vol l'alcalde, i no interessa per a res ni el projecte ni la formació... per que ja em direu quina capacitat formadora tenen els monitors que han eixit....

    ResponElimina
  15. No tingueu ni idea . El nostre benvolgut Alcalde es un ser superior i magnanim que ha vingut a este mon de foscor per a iluminar-nos i per a repartir el be per tot arreu i ajudar als mes necessitats . Lo que nos mos explica quines necessitats tenen ells. A lo millor la necessitat es comprarse un altre B.M.W. o Mercedes millor que el que ja tenen . I als demes que lis donen pel ..... Exacte per ahi.

    ResponElimina
  16. La buena falta por llegar. Ya os enterareis. Esto es de juzgado de guardia. Es intolerable, la actidud de ese señor. ( Ya sabreis a quien me refiero.)

    ResponElimina
  17. Pues di a que te refieres o a quien y no nos dejes intrigados.

    ResponElimina
  18. A vorer, he entrat a la pàgina de l'ajuntament per saber de que anava el plà este de la plaça Palau, de de bò que ho he vist tot i ho he llegit.
    No se però hi ha escrit en un recuadre que aquest plà estava demanat ja i que al cambiar l'equip de govern es paralitza per a tornar a estudiaro, està bè el que m'ha paregut entendre, ho m'equivoque?, per favor si algú ho sap que mo conteste.
    D'altra banda, pense que estaria bè per llevar els solars que "desafeen" la plaça, però com amb este alcalde no et queda altra opció que sospitar, jo pense, van a fer-se aquestes vivendes per a que Copaycon no s'enfonse?, a qui anirien a parar estes vivendes, les adjudicarien a dit com tot el que es fa en aquest ajuntament des fa quasi tres anys?, i un local comercial a la plaça per a què?, per a que el negoci que es montara allí sols vengera algo els dimecres? dia de mercat.
    Ah! i les plaçes d'aparcament de baix els edificis, serien per a qui comprara la vivenda o sels quedaria Rafelito?, com a totes les finques que ha fet en el poble per alquilaro i així asegurar-se la seva vellea i la renta dels seus familiars que vinguen darrere.

    ResponElimina
  19. Al de dalt i vist el projecte, no t'has fixat que a mès dels solars, van a enderrocar, l'antic ajuntament, el jutjat i el que era la presò, tant de possar en el BIM que a Miguelón li havien buscat una vivenda mès digna i resulta, que a banda de que la vivenda en la que vivia tinguera o no condicions, es que volien tirar l'antiga presó per a fer vivendes noves, ay! senyor alcalde sense possa trampes per a tancar els ulls a la gent i que vegen el que vostè vol.
    D'una altra banda les dependencies que eren del poble, per què en conte d'utilitzarles per a fer vivendes no es restauren i s'aprofiten per a ús públic?.

    ResponElimina
  20. Estem molt entretinguts desde que el senyor Pinter es alcalde.

    ResponElimina
  21. referinme als comentaris de lo de sant antoni aixo dels soparets i les festes es acarrec dels socis aln igual que les comparses es reben subensions,ia gent que en ser festa ja no li pareix be,eata es una festa tradicional i nia que continuarla i alo de les fotos normal que isquen les mateixos per aixo son socis endabant la festa i VISCA SANT ANTONI

    ResponElimina
  22. Segur que tot el que fan es de la sociacio de amics dels reig macs armi dam no vos sap res mal perque com la majoria son socialistes com mine i mikey mouse de la cabalgata

    ResponElimina
  23. En constestació a:
    per a que sapiau la nora de rafelito el obrer esta perque es la unica que te el titol per a eixe lloc, ja la desampenyat en altres llocs i euf mot beeeeeeeeee.

    15 de gener de 2010 11:22

    Si mireu l'acta al tauló de l'ajuntament, es van presentar 5 persones, i la nora de Rafelita, la dona de Javi, era la que menos punts tenia en el currículum, i després entra ella.
    Que bona és!!
    I ara a misa i a que l'alcalde ens done la bendició, i a que pase llista.

    ResponElimina
  24. El que es vol construir és lleig i no pega amb l'entorn. La part antiga del poble és la que dona identitat a Aielo. Si voleu podem tirar totes les cases del fondo, el carrer de l'esgèsia, el carrer major,... i fer un poble nou. Cremem la nostra història per a que uns quants es facen rics construint.

    ResponElimina
  25. Sabeu les dos ultimes victimes de l´Alcalde : El regal de nadal per a Natxo el tecnic agricola va ser una pata al cul . I ara fa ben poquet un policia interi Jordi també a anat a la puta calle . Son dos persones que porten molts anys treballant a Aielo i ara resulta que no valen en el seu lloc.

    ResponElimina
  26. si el nou projecte segons tu dius no li pega res en el entor de la part vella del poble,ves a vore que li pega el Centre Social o Auditori en la part mes emblematica del poble i de les mes antiges un caixó com si fora una caixa de mistos, no van tindre mes poc gust perque no en tenen mes.

    ResponElimina
  27. Digues que si . El centre social no pega res ahi on esta . Propet de la casa del Alcalde .Es un edifici massa modernista seria mes apropiat un edifici que fora paregut al castell del conde dracula.

    ResponElimina
  28. He dit que no pega el que pensen fer, no obstant també es horrible el centre social i el nou edifici de l'eixample. Una cosa no exclou l'altra.
    No parle de política. Parle d'estètica urbanística. Ací ni uns ni altres tenen gust. Que anem a fer...

    ResponElimina
  29. I parlant de poc gust he oblidat parlar de l'eixample. Ara és un lloc asèptic, amb poc verd i que no es pot gastar massa no siga que s'embrute. Per no parlar dels fanals i la contaminació lumínica.
    Qui es duria la comissió??

    ResponElimina
  30. senyor alcalde no pot continuar com esta fento, osiga fer lo que li dona la gana, sense consultar ni tan siquiera al equip de govarn.
    que se tingen que enterar de la gent del carrer sense voste soltar prenda, aixo no hia per aun agafarlo. No mire a cadau del equip de govern de una manera distinta, son tots igual. Cambie el chip que esto li pasara factura a voste i al pp d´aielo.

    ResponElimina
  31. El centre social no pega? I ara fan un altre caixò a latra punta del passeig "emblematic"?

    ResponElimina
  32. A mi em pareix be que es facen vivendes en la part antiga del poble. I la plaça del palau es un lloc inmillorable. A veure si s'anima la gent a viure al casc antic i es revitalitza la zona.
    Això si respectant l'entorn al màxim, plaques solars al sostre com l'edifici de l'ajuntament,i altres elements innovadors.
    Així en la foto queda un poc masa modern no?
    Es sols una opinió.

    ResponElimina
  33. "Digues que si . El centre social no pega res ahi on esta . Propet de la casa del Alcalde .Es un edifici massa modernista seria mes apropiat un edifici que fora paregut al castell del conde dracula".
    Un deu a este comentari, ja feia temps que no em reia a aquest blog

    ResponElimina
  34. esto si que tiene gracia, ahora como no tienen tema se meten con la luz, despilfarro absoluto, si no lo veo no lo creo

    ResponElimina
  35. La Sra Directora del Taller d´Ocupació ha sigut possada a DIT i enxufe de 600 Watios, per que com be diu un comentatari abans en la llista estava la nº 5 i de repent entre la primera, es pesa el Sr. Alcalde que estem tontos o que ?, La Sra. nora de Rafelito , no te cap experiencia en escoles taller o tallers d´ocupació, No sap ni com es el projecte, i si s´adjunta en els monitors que ha elegit el Sr. Alcalde pot ser que fajen un CIRC. sALUD

    ResponElimina
  36. Al sostre de l'ajuntament no hi han plaques solars, les van llevar per estètica. Crec que estan al pavelló.
    Sols era per informar un poc.

    ResponElimina
  37. mikey i minie no són socialistes , són de la disney

    ResponElimina
  38. que a ningu li va agradar la cavalgata de aquest any? a mi en va pareixer mol xula,enorabona armidam per el vostre trevall.

    ResponElimina
  39. Igual al Sr. Alcalde no li agrada la cabalgata que organitza armidam perque dins de les disfresses hi ha gent que poden ser socialistes. Jo li donaria un consell. que tire als de armidam i que organitze una cavalcada en la gent a la que ha enxufat en aquestos anys . De segur que faria un bon espectacle. El circ d´Aielo , amb pallasos , xupla culs etc.

    ResponElimina
  40. Una pregunta la bendicio dels rollets de la festa de san antoni de enguany la feia el Sr. retor o el nostre benvolgut Alcalde ?

    ResponElimina
  41. el senyor retor.
    Jo vaig anar i hem van donar rollets a mi i a les maeves mascotes,i estaven bons no se si els faria la dona de l'alcalde...

    ResponElimina
  42. las autoridades del pueblo,,, ai,, q estem tornant al Cuéntame!

    ResponElimina
  43. en aquest poble que tots els politics en general diuen que volen fer be per el poble,tendrien que mirar mes per la gent que treballa desinteresadament per fer festa desde les assosiacions on treballen siguen pp o socialistes.
    En pareix vergonyoses les critiques a aquestes assosiacions.

    ResponElimina
  44. Per lo que veig en les fotos, a mi m'agrada la proposta pq veig que el estil es acorde al estil neoclasic del palau i m'alegre que no siguen les típiques cases de caravista impersonals que tan proliferen en l'actualitat.
    Per cert, jo punxe als enllaços, i em porten a una pàgina que esta vuida de continguts ¿a algú mes li pasa?

    ResponElimina
  45. Digues que si, pero com no tenen temes per a retraure es claven en una asosiasio que tota la vida a estat i practicament sempre an segut els mateixos. caldria que miraren les seues sombres.

    ResponElimina
  46. Si que pots accedir a la memòria de participació si vas al final de la pagina i punxes.
    Després de llegir-ho m'ha cridat l'atenció la selecció de les asociacions feta.Diu així:

    "Para el caso concreto del Plan de Participación Pública del Plan Especial del Palau, y
    considerando que el ámbito de actuación es de carácter local, se han considerado grupos de
    lugar los residentes y las asociaciones locales, detalladas en el siguiente listado:
    1. ASOCIACIÓN AMAS DE CASA TYRIUS
    2. ASOCIACIÓN DE COLOMBICULTURA
    3. SOCIEDAD DE CAZADORES EL BRUFOL
    4. FESTES DE SANT ANTONI
    5. COFRADIA JESUS NAZARET
    6. Vecinos en general
    Quien hace esas consideraciones y por que esas asociaciones y no otras? Me huele mal.

    ResponElimina
  47. Eixes asociacions ja te dic jo , que els seus organs directius son tots persones afins al Alcalde.

    ResponElimina
  48. Els de armidam fan festa per a tot el poble i al fi i al cap el poble es el que es beneficia de que hi haja una asociacio com aquesta en Aielo. Hi han molts pobles que es pegarien per tindren una . Em pareix lamentable que es fiqueu en ells acusantlos de socialistes. Dona igual que siguen d´esquerres que de dretes.

    ResponElimina
  49. Els que entreu açi a possar al Alcalde a caldo per que a tirat a algu de la vostra corda doneu pena . No mes eixiu en defensa dels vostres . Menuda panda de socialistes esteu fets. El altre dia el 17 de Gener aparegue un comentari en el que informaba que el Sr. Alcalde habia tirat al carrer a dos treballadors que aunque foren de fora portaban en Aielo molts anys treballant per al poble. Natxo el tecnic agricola i Jordi ( un policia interi ) i no vos ha mereixcut ningun miserable comentari. Sou iguals uns que altres , la diferencia es que ara no maneu en el ajuntament.

    ResponElimina
  50. Esteu demostrant que els" socialistes " . socilistes entre comillats d´Aielo sou una secta .

    ResponElimina
  51. que poca gràcia te ja aquest blog...
    per cert, una llàstima es que tingam l'oportunitat de comentar o criticar qualsevol cosa i que en lloc de fer critiques que valguen la pena, l'unic que fem es criticar de mala forma i sense saber de que va l'assumpte...

    esta clar que tot el mon te dret a opinar...però opinar de coses que no es tenen ni punyetera idea...es fer el ridicul clarament, però d'aixo ja estem tots ven acostumats...gràcies a la tropa sociaLISTOS veritat que si? :)

    ResponElimina
  52. Mireu, la cavalgata la organitza armidam, i per a ser soci sols tens que pagar la cuota. Mira si son socialistes que el rey Baltasar era una persona que estaba en les llistes del PP en les últimes dos convocatories, 2003 i 2007.

    ResponElimina
  53. el ridicul el fas tu . que sempre que parles et creuras que tens en el teu poder la veritat absoluta. sempre eu pagues diguent que opinen de cosses que no tenim idea. Si que en tenim . Lo que passa es que açi cadascun arrima el foc a la seva sardina .

    ResponElimina
  54. les uniques critiques que tu vols escoltar o les que segons tu valen la pena , els que et diga per eixemple que les obres del Eixample estan genials . Pues va a ser que no . Per a mi i per a molts com yo queda molt artificial i recarregat de ferro . A mes massa faroles i al final resulta que les tens que tindre mitj apagades perque si les encens del tot et critiquen per fer gasto. Aixo eu podrie haver pensat abans de plantejar el projecte. Listos que sou uns listos.

    ResponElimina
  55. he llegit un comentari de les dues persones de l'ajuntament que han tirat a natxo i a un policia,del policia no puc dir res pq ni el conec però segurament l'hauran tirat pera que entre el policia de beniganim (alcalde amic del nostre alcalde) a canvi d que el "yernísimo" entrara de policia en beniganim,però com ja estem tant acostubrats a aquestes mantrafules ja no fem cas,


    a i de natxo sols dir que ens falta sentir la versió d'ell o d'algú que la conega,pq el sr.alcalde ja ha dit varies versions com aquestes:
    -que no tenia diners per a pagar-li...
    -tb ha arrivat a dir que ha segut ell el que se'n a anat.
    -de totes formes LA PLAÇA JA ESTÀ COBERTA PER UN XIC DE VALLADA(QUE CASUALITAT L'ALCALDE D'AIELO TB ES MOLT AMIC DE L'ALCALDE DE VALLA)...I AMB TOT AIXÒ NO DIC RES MÉS SI ALGU SAP ALGUNA COSA MÉS...

    ResponElimina
  56. Al comentari anterior:

    No ten ni puta idea. Aclarat abans de opinar. No crees polemica de mentires.

    Estas tu (socialista de merda)pendent de que pase una mosca per trauli rentabiliat politica. Sempre contra el alcalde. Quan afirmes algo justificau.Imbecil
    per no dirte altra cosa.

    ResponElimina
  57. q trist per als simpatitzants del pp,, millor dit del pp d'aielo,, q penseu q qualsevol persona q no opina com vosaltres és del partit socialista,,,

    ResponElimina
  58. Te crees tu que todos los que piensan como los socialistas son socialistas, pues no porque te puedo asegurar que yo he estado votando a las socialistas cuatro legislaturas, pero ahora no los votava ni comprandome el voto, ya he estado bastante tiempo muy arailado al psoe de Aielo, y me lan metido pero que bien metida.

    ResponElimina
  59. Protagonismo, protagonismo y mas protagonismo.Todos queremos figurar. Ahora es el turno de J. Luis asi que os jodeis y espero que no os toque nunca porque despues de leer todas las necedades que poneis en este blog, de verdad que dais mas miedo que cualquiera de las dictaduras que hayan podido existir. Sois muy peligrosos. Que la fuerza nos acompañe y no salgais nunca mas elegidos por el pueblo.

    ResponElimina
  60. yo tambe he sigut socialiste mes de 20 anys y despues de la alcaldesa, cuant vaig vorer la reacció dels mes radicals, no es pugueu ni imaginar lo que me alegre de haber votat al PP. Mes de 20 anys equivocat a nivell local. He sentit hasta vergoña de vorer les reaccions de alguns dels meus amics, familiars... despues de les eleccions de vorer que no aceptaen un cambi, per a ells era com una traició. No acepten la derrota y hara lo unic que fan es marejar als indecissos. Y lo pixor de tot es que hia molta gent com yo que si que esta veigento. Esteu fent el ridicul. Deixeu de fer mes el ridicul y si sa de fer politica feula, pero de la bona, peruqe lo unic que esteu conseguint es pedrer mes prestigi y convertinse en un grup reduit y malixios.

    ResponElimina
  61. Al comentari d´abans , perdona pero en els anys de govern socialista No s´ha perdut el temps i aixi pots vore les coses fetes. A mes a més aquest odi i rencor que esta possan el sr. alcalde en veu d´altres persones , es pot democratic i de mal gust.
    Mes val que tambe mireu que s´esta fent en el poble,
    Sempre hi ha errors i faltes quand es governa, pero hi a que tindre una cosa mol clara, que l´alcalde es de tot el poble , no per a uns si i per a altres no.
    Despres estam els fanatics de cada partit politic que no veuen mes damunt d´ells, pero com en tots els pobles,.
    El sr. que presideixl´ajuntament d´Aielo NO te vergonya de fer moltes coses que esta fent, i possar en boca les seues paraules de malicia i ACOSO als treballadors municipals .

    ResponElimina
  62. pepe el del cantoJan 21, 2010 06:40 AM

    molt d'acord amb el comentari anterior, tots els alcaldes es deuen al poble no a fer mal i mal viure a les persones, que aixo este senyor ho sap fer molt be.

    Jo apostaria per una politica constructiva i no destructiva com esta fent este senyor, que te molts anys com a secretari pero respete i correcció no.

    Que deixe de fer la vida imposible als seus treballadors que el que estiguen de baixa sols ens perjudica al poble, tratalos amb respete com els anterior alcaldes has tratat a la teua germana, ja que si l'haveren trata com els trates tu, ja havera fet anys que no treballaria a l'ajuntament, encara que aixo de treballar es pot discutir.

    Durant 25 anys de govern mai s'han posat els pleits que contra l'ajuntament sa posant ni mai s'havien obert els epedients que ara sestan obrint, ni la gent senanava, ni els tiraven, que no veus que esta passant algo ANORMAL en aquest ajuntament.

    ResponElimina
  63. Solo una pregunta para el señor Alcalde.

    Todo lo que sea la recuperción del caso histórico me parece bien, pero según me parece, ha excepción del antiguo edificio del ayuntamiento, el resto de edificios en los que quiere hacer VPO son privados.
    ¿Cuanto nos va ha costar a los vecinos de Aielo la expropiación de esos edificios, la mayoría de los cuales son del Sr. Marqués?

    Gracias de antemano por su respuesta Sr. Alcalde.

    ResponElimina
  64. Esta vespra hi ha ple del ajuntament i en ell s´aprovara el nom que li se possara al camp de futbol . El nom mes apropiat seria Camp de Futbol Jose Luis , Montoya i la ferrera . El trio la la la . Aquestos tres en el Ajuntament pareixen Juan Palomo . Yo me lo guiso y yo me lo como.

    ResponElimina
  65. Tot els socialistes sou uns fills de putes....
    esteu celosos....
    ya que esteu diguent noms de les persones del aielo taller jo tame puc dir noms...
    com qui son els que fan cançonetes de l'alcalde (fills de miquel sarrio) que en 17 i 18 anys ja van enseñats...
    i el paxoli que sinventa les coses que posen asi...
    que els socialistes au robat mes.... i si no vos an agarrat pos saguanteu. I mes de lo que a Cremat la Cristina es imposible de cremar....
    Malparits jo no ma amage
    VIVA ESPAÑA

    ResponElimina
  66. mare de deu el que hi ha que llegir.
    pense que per expressar-se no fa falta totes eixes barbaritats.Espere que aquest últim comentari s'abstinga de tornar escriure, ja que es una falta d'educació important.
    quan diu jo no m'amage pq no posa el seu nom i cognoms,ja que no s'amaga....
    si jo no pose el meu nom es pq no vullc que sápigen qui sóc però tú...

    ResponElimina
  67. Jo pense que la meitad del que diu no son barbaritats

    ResponElimina
  68. tingueu rao
    El Miquel no anava ni pa pasarse els cordons de les sabates

    Pobre alcalde es clabeu sempre pèrque esta pelat pero pèrque es tan bona persona que no pugueu dirli res.
    I en els socialistes no averem tingut, ni camp de futbol, ni padel, ni eixaple nou etc.
    i mes coses...

    ResponElimina
  69. Els ultims comentaristes franquistes tenen tota la rao. es claveu en el pobre alcalde perque esta pelat , pero es tan bona persona que per a les proximes festes llevaren a San Engraci y el possarem a ell. I en ves de San Antoni possarem a Montoya .

    ResponElimina
  70. i la purissima ja sabeu,,,,la ferrera pq pa pures ella...

    ResponElimina
  71. A la pobra dona que no l'han empleada en l'escola taller:

    Està vosté cobrant del paro? I el seu marit? Deuria d'informarse que hi ha molta gent que està en el paro però no cobra ni un duro... i com és normal té preferencia davant de vosté. Que vosté tinta una hipoteca i un cotxe que pagar...no es assumpte de ningú, perque cadascú te les seues coses, i sobretot ha de saber en quin moment pot fer inversions i en quin no...perque clavarse a pagar cotxes i altres coses cuan es té una hipoteca no es una cosa molt recomendable, donats els temps de crisis en els que ens trobem. A mi, especialment tampoc m'han elegit, tinc també una hipoteca, un fill estudiant, dos fills menuts i damunt m'ha quedat sense cotxe...i lo millor es que no cobre paro. Pense que si a mi no m'ha tocat es perque no era le meu moment, que tota la gent estem per l'estil de problemes economics, i no crec siga problema de l'ajuntament el fet de que no haja sigut seleccionada.De totes maneres, ara se que hi ha gent del poble normal i corrent com jo que te l'oportunitat d'optar a guanyarse un sou, i que no siga com antes, que ningú s'anterava de aquestes escoles tallers i sempre eren elegits els mateixos...pero la gent del poble aixo encara ni ho sap...perque com ha estat sempre tan amagaet...
    De fet, les uniques coses de les que s'anterem es gracies a els nostres amics el socialistes, que de fet, gràcies per informarmos i mirar tan per el poble, pero ara un consel... a vore si lo millor que tenen pa contar-ho seu callen perque es veuen directament involucrats...

    Mª Carmen

    ResponElimina
  72. Hola muy buenas tardes:

    ¿Hola?¿Estáis ahí?
    Es que me siento un poco solo al ser el único que comenta el tema de las bajas de nuestros queridos funcionarios...

    Tanto amor por un partido me desborda...

    Este año a mi no me preocupa la gripe A, de verdad, estoy preocupado porque soy socialista y estoy observando un creciente número de bajas de compañeros socialistas debido a depresiones y otras conmociones psíquicas y no lo digo de broma...no vaya a ser que dentro de poco me toque a mi... y lo peor de todo es que no tengo practicada la lección. Por eso pido ayuda a mis compañeros. Esto es una llamada de atención, si lo ven necesario les paso mi email pero por favor, que me digan como debo actuar ante el médico para poder pasar el examen de diagnóstico de transtornos mixtos ansiosos-depresivos y que consiga mantener mi puesto de trabajo actual...porque yo con mis condiciones, seguramente ese cuento me duraba poco, debido a que en mi trabajo las constantes inspecciones de mi seguimiento, dudo que pudiese esquivarlas. En eso me alegro mucho por nuestro queridos funcionarios, que pueden seguir siendo funcionarios desde sus casas, sin control de inspectores médicos y sin inspectores para los médicos mismos. Lo que de ahora en adelante también voy a intentar contar con la opinión de varios especialistas, ya que visto lo visto, parece que un solo médico de cabecera sea capaz de emitir el diagnóstico que tu le medio cuentas sin previos estudios y análisis. A ver si algún dia se me va la olla, voy y le digo al médico de cabecera que estoy loco y sin más me meten en un psiquiátrico. Esto da miedo.





    Por cierto que poca vergüenza, mis queridos compañeros socialistas, con la crisis que hay y con los problemas que estamos teniendo y que vosotros seáis capaces de seguir con el cuento, pagando vuestros sueldos todo el pueblo y además otro sueldo para cubrir vuestra baja. Como ya no me cabe duda de que remordimientos no teneis, allá vosotros con vuestra conciencia...porque yo soy socialista pero por encima de todo soy persona y me preocupo por el posible bienestar de todos los que me rodean, sin tener que cometer actos hostiles que perjudican a los demás.

    ResponElimina
  73. Tu no eres socialista , eres un cantamañanas i el meu gos es mes persona i te mes sentiments que tu.

    ResponElimina
  74. una cosa si q heu d'admetre,,, la crispació q es viu en lactualitat mai s'havia viscut a aielo,,,

    ResponElimina
  75. L'únic que comet actes hostils contra un altre es el superior als subordinats.No vullgueu girar la tortilla al revés.
    També es cert que per sort hi ha gent que pot ocupar carrecs i no abusar de la seua autoritat, en Aielo hui no és el cas.
    A ti y a tus comentarios también hay que esquivarlos por salut pública.
    Agur.

    ResponElimina
  76. HOLA!
    Algú sap perquè han canviat el dia del ple que en un principi era per ahir dijous?
    Quin nom van a imposar al camp de futbol?

    ResponElimina
  77. ¡¡VITOL Y VITOL AL NOSTRE SEÑOR ALCALDE DE AIELO DE MALFERIT¡¡ ¡¡VITOL¡¡ ¡ Y ELS CONCEJALS QUE TAMBE TENEN DRET¡ ¡¡ VITOLET¡¡
    ¡¡ARRIBA ESPAÑA¡¡ ¡¡VIVA RAJOY¡¡

    ResponElimina
  78. SEGURAMENT FICARA EL TEU NOM PER A QUE NO EL QUEIXES, NI TU NI NINGUN SOSIOLISTO

    ResponElimina
  79. li podem ficar de nom " camp de futbol Primo de Rivera " que es un nom mes apropiat per als temps que corren avui en Aielo.

    ResponElimina
  80. a que t´agrada el nom, Jose Luis ?

    ResponElimina
  81. es va nomenar que seria "juanito batalla"

    ResponElimina
  82. A on es va comentar?

    ResponElimina
  83. he vist que no val la pena entrar a comentar alguns del comentaris, amb la crispació no hi ha que debatre, sols dir-li a la persona que vol estar loca, que si portes este comentari al metge de segur que el fa la baixa, pero no sols ell tambe la mutua, el siquiatra, el sicoleg, i amb molta sort la seua familia, si en te, no tindra que pasar el calvari de vore com la persona a la que vol está ireconeguda,

    bon dia, Daniel.

    ResponElimina
  84. al anonimo del dia 21 a las 18,47 solo quiero decirle que para ser joven como es me parece que le han inculcado mucho odio y hay un dicho que dice "que el que lo dice lo es" aplicatelo que te hace falta

    ResponElimina
  85. Jose Luis , ja esta be de gastar la parauleta crispacio per a justificar que hi han coses que les estas fent com el cul. La unica crispacio aci es la que fas tu. Per cert disli al teu amic Montoya que es neteje la boca i el nas que segur que encare nent te pegats alguns pels del teu cul , de tant de llepar-tel.

    ResponElimina
  86. celosos!!

    sou tots uns celosos!!!

    el vostre amic zapatero no te ni idea i pareu ja de clavarse en la gent ke no sau mirat ni al espill!!

    moniatos!!

    ARRIBA ESPAÑA!!

    ResponElimina
  87. celosos!!

    sou tots uns celosos!!!

    el vostre amic zapatero no te ni idea i pareu ja de clavarse en la gent ke no sau mirat ni al espill!!

    moniatos!!

    ARRIBA ESPAÑA!!

    ResponElimina
  88. aa i els que es queixen de que no els an agarrat al taller i esteu en el paro li doneu les gracies a zapatero que per culpa de ell el pais sen a anaat a la merda i per aixo el paro esta a abatir....
    i lo de el taller verd no a elegit a les persones el ajuntament sino que a sigut la generalitat,,,

    cabrons celosos
    ojala vos cremaren a tots el coche com a Juan Bravo
    jajajajaj

    ResponElimina
  89. aa i els que es queixen de que no els an agarrat al taller i esteu en el paro li doneu les gracies a zapatero que per culpa de ell el pais sen a anaat a la merda i per aixo el paro esta a abatir....
    i lo de el taller verd no a elegit a les persones el ajuntament sino que a sigut la generalitat,,,

    cabrons celosos
    ojala vos cremaren a tots el coche com a Juan Bravo
    jajajajaj

    ResponElimina
  90. aa i els que es queixen de que no els an agarrat al taller i esteu en el paro li doneu les gracies a zapatero que per culpa de ell el pais sen a anaat a la merda i per aixo el paro esta a abatir....
    i lo de el taller verd no a elegit a les persones el ajuntament sino que a sigut la generalitat,,,

    cabrons celosos
    ojala vos cremaren a tots el coche com a Juan Bravo
    jajajajaj

    ResponElimina
  91. algu sap alfinal quin nom te el camp de futbol?

    ResponElimina
  92. camp de futbol jose luis pinter de todos los santos.

    ResponElimina
  93. per a quant esta prevista la construccio del pantano en Aielo?

    ResponElimina
  94. la inaguiracion del campo de futbol ha quedado fonomenal

    ResponElimina
  95. Serà per diners!!!
    Això faltava que quedara mal.

    ResponElimina
  96. diuen q la música amansa las fieras,,

    ResponElimina
  97. al comentari de que la inaguracio ha quedaty de meravellla ,segur que ell no estava allí pq e fenomenal res.
    el cmp s'ha quedat molt bé aixo es clar,pero la inaguracio ha segut un desastre.El sr alcalde cada vegada parla més mal, i al sr rus com no arrivava al microfon no es sentia.
    hui ha estat tota la corporacio municipal incluia l'oposicio.
    HI HAVIEM MOLTS CONVIDATS I HEM PREGUNTE JO DP SE'N HAURAN ANAT E DINAROT...PQ A NOSALTRES NI AIGÜA

    ResponElimina
  98. como siempre envidia cochina al comentario que dice que tan mal ha estado la inaguración del compo de futbol,porque para toda la gente a estado perfecto, el alcalde ha hablado lo que tenia que hablar y al Sr. Rus se le escuchaba perfectamente, a lo mejor es que tu tenias algun problema auditivo para oirlo. Fijate que hasta el tiempo ha respetado la inaguración y ha sido muy bonito todo,porque la gente tenia ganas de ver lo bien que ha quedado el campo y las pistas que de verdad creo lo que ha dicho el alcalde que sera la envidia de muchos pueblos de la comarca porque ha quedado precioso. Pero eso aceptarlo gente como vosotros socialistas es demasiado y aceptar que la inaguración ha sido un exito aun mas, es lamentable que hasta en eso encontreis pegas a todo, sino es el campo es el alcalde , siempre lo mismo.Aceptad que se estan haciendo las cosas bien en contra de lo que quisierais vosotros. Buenas noches.

    ResponElimina
  99. esta clar que en els socialistes no averem tingut camp de futbol........
    esta clarisim..........

    i el señor rus va estar fenomenal...

    a i quan estava la señora cristina no anava ni a les inaguracions ni presentacions ni res.....

    i el camp es diu ' Juan Bataller'.
    com a bon aficionat que a sigut sempre al aielo

    i doneu gracies tambe a la diputació per les ajudes i assistir a la inaguració...
    en els socialistes avera hagut un camp de cesped fet dels xinos que sempre feien el posible per gastarse el minim

    ResponElimina
  100. Vaig estar a la inauguració, i en va pareixer que la inauguració va estar bé.

    En l'epoca socialista es va fer el camp de futbol i ara en l'epoca del P.P. es posa la gespa.

    Aço es un bé per a tots.

    ResponElimina
  101. la presentació no va ser un desastre.

    doneuse conter en la cavalcada de reis arm i dam...puff una merda

    3 carroses, 2 balls i 7 o 8 cabuts que no tenen res que vorer en nadal..

    i tots els anys la mateixa historia, i damun dura 5 minuts..

    aixo si que es un desatre i els diners pa qui?? pal rafa en el que es gasta en cohets? ......... pa el que porta els cabuts??

    no re..... aixo si ke es un desatre

    ResponElimina
  102. El que un anònim puga dir no es pot posar en boca de tots els socialistes, ni molt menys.
    Es el que pensa cadascú.
    Que jo sapiga els socialistes no s'han manifestat en contra del camp ni del nom ,

    ResponElimina
  103. Al comentari de data 23 de gener a les 15:10 hores, perdona, la gent que esta en l´atur, te tot el dret que se l´informe per que no a entrat al Taller d´Ocupació.
    Primer la seleccion no la fa la Generalitat com tu dius, e personal docent i la directora , aquest any ha triat el Sr. Alcalde, ( pero descarat., sense experiencia dels monitors i de la directora)
    Segon , els treballadors benen primer en una llista del SERVEF( PARO) i depres de eixa llista el Sr. Alcalde ( aquest any ) ha triat als seus afiliats, perque son votans dels PP, perque te amistat per que vol ell.
    Entre els aturats d´alumnes hi ahbient pernones e mes necesitat economica , donat que ingu dels dos membres de la familia estaven treballant, per tant no s´ha cumplit la norma.
    Tercer, no OBLIDES que son FONDOS EUROPEOS, no es paga la Generalitat(Camps ) ni tampoc la Diputació (Rus), t ´ha quetat clar

    ResponElimina
  104. Todos han visto publico lo amigos que son Rus y el Sr. alcalde, pues os puedo asegurar que discrepan en muchas cosas, sobre todo en como hace las cosas el sr. alcalde.SIN CONSULTAR A NINGUN MIEMBRO DE SU CORPARACION, hacer lo que le venga en gana.

    ResponElimina
  105. Si, eso.
    Para el año que viene anulamos la Cabalgata de Reyes para que estos mamones que la organizan durante todo el año, dedicando su tiempo libre a que los niños y niñas de este pueblo tengan la ilusión por ver a los 3 reyes (con su correspondiente carroza) no se queden el dinero. O mejor, para reducir costes ponemos cada año a un rey, de forma alternativa para no aburrir al personal, porque como todos los años son Melchor, Gasdar y Baltasar... O, mejor, ponemos a Karmele en una carroza y que nos cante... Uy! Ahora que caigo, las Entradas de Moros y Cristianos también son todos los años igual, ¿no? 3 carrozas, 2 bailes... ¿Las quitamos también?
    POR FAVOR!!! ¡¡Un poco de cordura y sentido común que buena falta nos hace A TODOS!!

    ResponElimina
  106. Ayer vine a Aielo aver la inaguración del campo de futbol.
    Hablando, me entere de la existencia de este blog.
    DE VERDAD ME DA PENA QUE UNAS PERSONAS, LAS CUALES NO HACE FALTA DEFINIR YA QUE SE DEFINEN POR ELLAS SOLAS, MALAS, RENCOROSAS,Y SIN ESCRUPULOS SE HAGAN SERVIR DEL ANONIMATO DE INTERNET PARA CRITICAR A SU ALCALDE, Y A TODO LO QUE ESTA HACIENDO POR SU PUEBLO.

    DICEN QUE LA DEMOCRACIA EN ESPAÑA ESTA AUN INMADURA. EL CASO DE ESTE BLOG CREADO PARA CRISPAR UN PUEBLO Y ATACAR A UN ALCALDE POR SU LABOR MUNICIPAL ES UNA PRUEBA DE ELLO.

    DE VERDAD ESTE BLOG ES UNA VERGUENZA PARA LOS QUE DE VERDAD NOS SENTIMOS DEMOCRATAS, PORQUE LA OPOSICION POLITICA ES BUENO QUE EXISTA PERO HAY QUE HACERLA DONDE TOCA Y SIN ESCONDERSE DE NADA. Y NO EN ESTE TIPO DE BLOGS.
    DICEN QUE EL ESCONDERSEES DE COBARDES. SINCERMANENTE PIESO QUE SI.
    PARA ACABAR PEDIRIA AL QUE HA HCHO ESTA VERGUENZA DE CREACIÓN DE ESTE BLOG, QUE TENGA PERSONALIDAD, QUE NO SEA UN MEQUETREFE POSIBLEMENTE AL SERVICIO DE UNOS INTERESES POLITICOS, Y QUE RETIRE ESTE BLOG. ELPUEBLO NO SE LO AGRACEDERA PORQUE NO LO CONOCE. PERO SI ESTARA TRANQUILO CONSIGO MISMO.

    Salvador Pellicer.

    ResponElimina
  107. A l'anterior comentari dos cosetes:

    1.- Ací entra qui vol i diu el que vol, pixe cap a un costat o cap a l'altre mostrant la seua opinió sense ninguna sensura (crec que això és prou demòcrata).

    2.- I segon, si de veritat creus que el blog està al servei d'uns interesos polítics, almenys no esta pagat amb els diners de tots, com el famos bulletí propagandístic del Partit Popular, anomenat també BIM.

    Salut!

    ResponElimina
  108. A VORE JO ESTIC MOLT CONTENT DEL CAMP DDE GESPA I DE LES PISTES PERO EL QUE HI HA QUE DIR-LI A L'ALCALDE ES QUE NO SOM L'ENVEGA DELS ALTRES POBLES PQ ELS ALTRES POBLES LA MAJORIA JA EL TENEN.

    ResponElimina
  109. no es trata de si en tenen o nó, sino de lo bonico, gran i aseat que ha quedat tot, en aixó si que poden dir que serem l'envega de molts pobles, t'agrade o no .

    ResponElimina
  110. En fa gracia que perque una persona diga en realitat pa lo que serveix este blog, enseguida hi ha algú que te que contestar lo contrari pero sense ninguna credibilitat, perque com no saben que contestar sempre s'agarren a les coses com que fer el BIM es fer propaganda politica del PP, ¿sera que els Socialistes quan gobernaven no feien BIM ?.En feien i bona cosa pero la única cosa en que no es senblen un i el altre BIM es que els socialistes explicaven lo que volien que la gent s'enterara i lo que no seu callaven i el BIM del PP explica molt be totes les coses sense amagar res pa que la gent s'entere de tot,(obres, baixes,contenciosos,etc,etc) ixa es la diferencia i per aixo la gent del poble ho agraiem.

    ResponElimina
  111. Si realment penses que ho saps tot llegint el BIM vas listo!
    Tampoc ho saps tot llegint el blog!
    Per tant llegiré tot el que vullga i
    Per tant quan mes informació i punts de vista menos manipulació!
    Aci m'he enterat de coses que no es pengen als taulons de l'Ajuntament.També de coses que s'han arrancat dels taulons i han tingut sancions .
    Está clar que d'aci no poden arrancar-ho ni censurar-ho.
    Millor per a tots!
    A FER P...

    ResponElimina
  112. A la persona que esta depresiva li donaba de mes de Psiquiatres, una llegona per a fer caballons, a plegar olives y a tallar vara. Segur que li sen va la depressió y es possa a treballar. Menut invent. La depressió.

    ResponElimina
  113. Segur que tu, Fantasmon , no has agafat una llegona en ta vida i els unics cavallons que fas , segur que tels fas pel nas. Normal que estiguen depressius de aguntar gentola com tu.

    ResponElimina
  114. Altre invent la incultura!

    ResponElimina
  115. No em pareix correcte que en els dies de pluja i fret que esta fent , el municipal estiga a peu de carrer i en cuant passen dos minuts denuncia al canto. No el dixen ni respirar. Tendrien que alçar un poquet la ma . Aunque no crec que ells tinguen culpa de res. Ja que no crec que lis agrade estar arremullatnse vaix la plutja per capritxo. Estaran cumplint ordres del supremo.

    ResponElimina
  116. Tens tota la rao , segur que estan obedint ordres superiors . tindran que recaudar diners per a pagar part dels gastos extra que fa el Sr. Alcalde i els seus acolits . Despres va el tio i escriu que no putja els impostos per la crisis. No els putja per un lloc , pero els putja per el altre.

    ResponElimina
  117. jajajaja

    que celosos esteu tots

    el señor alcalde no es gasta els diners sino que invertix...

    no com els socialistes que tenien 2 millons sen gastaven 1 i latre pa ells...

    i el dia de les eleccions com va ixir el pp per la nit ixia un fum de l'anjuntament... no vos sona raro que desapareguen declacions?? o a cas les van cremar??

    i els socialistes deuien deutes de 300.000 euros que els a tingut que pagar lactual ajuntament

    ResponElimina
  118. Que si Jose Luis, que si ,que tens rao , tranquilizat o tindras que agarrarte la baixa per depresio . Ara que en el teu sou segur que teu pots permetre.

    ResponElimina
  119. No tengo el gusto de conocer al Sr.Salvador Pellicer, però decirle que en este blog la mayoria de la gente expresamos nuestras opiniones e intercambiamos informaciones, sin insultar. Otra cosa es lo que le haya contado el Sr. Alcalde.Yo le invito a que usted personalmente lea los comentarios de este blog y después saque sus propias conclusiones. Decirle también que usted en su comentario ha demostrado poca madurez, ya que las personas maduras respetan otros puntos de vista diferentes al suyo. Usted ha demostrado que no es una persona tolerante al pedir que retiren este blog. Ah, y otra cosa si usted quiere que la democracia en España madure no estaría mal que pusiese su granito de arena.
    Buenas tardes.

    ResponElimina
  120. lo dels munisipals estan fent la seu faena o tu cuan plou no treballes o esque eres funcionari,i lo de les multes que aparquen aon toca que ia cadascu per ai que es pensa que aielo es la ciudad sin ley i no es aixi

    ResponElimina
  121. La setmana passada es va fer un ple extraordinari per posar el nom de Juan Bataller al camp de futbol. Tots van votar a favor tant els concejals del PP com els del PSOE, cosa que m'alegra.
    Doncs hui diuen en el poble que el partit socialiste no volia que li posaren el nom d'aquesta persona al camp de futbol, i jo em pregunte, i com es que van votar a favor?.
    Srs i Sres del partit popular, encapçalats per el Sr. Pinter, ja està be de faltar a la veritat i de irritar al personal, i més utilitzan el nom d'aquesta persona. Volem viure tranquils, sense mentires. No manipuleu açó no es bo per a la salut dels veïns del poble.

    ResponElimina
  122. lo dels municipals estan fent la seva faena . Et conteste que segur que estan tirant a matar en les denuncies. I aixo que treballen quan plou , seran nomes els municipals per que avui he vist als de obres : Juanvi i compañia i anaven ben sequets . Ixos si que no es banyen pa treballar . On si treballen es en el bar de la piscina. De ahi no eixen.

    ResponElimina
  123. TOT EL MON ESTAVA D'acord amb el nom de juan bataller,tots.
    però clar al pp l'interesa dir per ahí que el psoe no volia pq com es un acord molt divulgat....aixi el psoe quede mal davant la familia d'aquest molt honorable aficionat al futbol i davanmt el poble.

    ResponElimina
  124. Voleu deixa a juanvi ja está be de clavar-se amb ell ja m'agradaria a mi que pinter treballara la meitat que ell,i damunt ara tb esta encarregat del talle de empleo?

    ResponElimina
  125. Anda ve y dilesJan 26, 2010 10:05 AM

    Sobre el anónimo firmado por un Pellicer?: Estoy seguro que, como ya han dicho, no ha seguido los comentarios de este blog.

    Creo que su comentario es una transcripción de los pesamientos y opiniones, a los que nuestro alcalde, Jose Luis Juan Pinter, nos tiene acostumbrados, y que responden a un profundo desprecio hacia la opinión de los ciudadanos, o además consiste en una forma de erosión hacia la crítica y en definitiva hacia la propios ciudadanos cuando no coincide con sus planteamientos.

    ResponElimina
  126. Salvador Pellicer diu la LA OPOSICION POLITICA ES BUENO QUE EXISTA PERO HAY QUE HACERLA DONDE TOCA Y SIN ESCONDERSE DE NADA. Supose que es referira per ejemple als plens del Ajuntament. Si haguera asistit tan sols a algun dells es donaria conter de que el significat de la paraula democracia es una cosa que el actual Alcalde de Aielo i esperem que no futur desconeix. No tens la paraula . Vinga ja ni ha prou . Aço s´ha cabat . Tots fora. Vergonyos.

    ResponElimina
  127. Totalment d'acord amb el comentari anterior. A Pinter el que més li fot del blog es l'anonimat, ell que li agrada controlaro tot. Mentre que no li insulten, i sols critiquen el seu comportament i decisions tindrà que aguantar-se i prendre nota d'alguns comentaris que no tenen desperdici. Jo crec que li aniria molt be tant a ell com a tots els aieloners.Així que Pinter agafa apunts a veure si millorem la gestió i ens beneficies a tots que en quasi 3 anys que portes sols has donat feina als incondicionals.

    I en quan a les obres ja està bé de destruïr llocs embremàtics del nostre poble, vas començar amb el eixample, després amb el Hospital beneficencia, i ara el riu.

    ResponElimina
  128. ARRANCA EN VALENCIA UNA NUEVA EDICIÓN DE ‘NITS D’AIELO I ART EN L’EXILI’

    (25-1-10) Por tercer año consecutivo, las Nits d'Aielo i Art no se celebrarán este año en su emplazamiento original, Aielo de Malferit, y se trasladarán nuevamente a Valencia. Cabe recordar que tras diez ediciones, el cambio político al frente del ayuntamiento propició que los nuevos dirigentes “perdieran el interés que existía por el festival, hasta el punto de abandonarlo”, como aseguró en su día el músico aielense e impulsor de la cita, Llorenç Barber, quien ya expuso que el nuevo consistorio, dirigido por el popular José Luis Juan, prefirió poner todo tipo de trabas, demostrado que el festival no le interesa en absoluto.

    En julio de 2008 Barber, presentó por registro de entrada del Ayuntamiento de Aielo de Malferit 57 folios con 1338 firmas recogidas en esta localidad de alrededor de 4.500 habitantes para reclamar que el Festival “Nits d’Aielo i Art” continuara en el municipio.

    No fue así, y en esta una nueva etapa, bautizada como Nits d'Aielo i Art (en l'exili), el festival mantiene el apoyo del Institut Valencià de la Música, sumando lo del Octubre Centre de Cultura Contemporània, el Museu Valencià de la Il.lustració i la Modernitat, o l’Institut Francès de València, que ofrecen diversos escenarios para una edición, la de 2010, que tendrá lugar desde mañana martes día 26 y hasta el viernes 29 de enero.

    La cita mantiene su espíritu, fiel a las manifestaciones musicales más minoritarias, e incluirá artistas de diversos países. Este año además, de modo simbólico, se ha programado una actividad el sábado día 30, en el Alto del Campello, en término de Aielo de Malferit, donde, según consta en el programa, habrá “acciones varias por paellas de fuego y exilio”.

    ResponElimina
  129. Por favor alguien me puede decir a que hora se hará esta actividad en el campello.

    ResponElimina
  130. Esto si que es de risa. Ahora dicen que es, el pp que dice que los del psoe no querian que se pusiera el nombre del campo de futbol, eso es totalmente mentira, no sera que se lo han inventando los del psoe para que queden mal los del pp.estoy completamente seguro, conociendo algunos cuantos.

    ResponElimina
  131. el sr. Pellicer tiene toda la razon del mundo. en mi opinion los que escriben en este blog son unos cobardes tiran la piedra y esconden la mano. tanto de una parte como de otra. Ahora si, se hiciese una lista de los que aqui escriben no pasaria de mas de treinta personas, y si los treinta escribiesen en un papel los que creen que escriben no se equivocarian de mucho

    ResponElimina
  132. i tu que fas que no dius qui eres, fantasma pepero, bueno pepero perrero

    ResponElimina
  133. El Sr. Pellicer no te gens de rao . Lo que no pot fer es dir que has vingut a Aielo , que t´han parlat del blog, i que te pareix mal que es critique la gestio del Alcalde. No tens ni idea i axi no pots opinar i ser ecuanime . Per que no mires els plens de cuasi tots els ajuntaments i voras que en aquells que son retransmessos per una Tv. local el camara nomes es possa a grabar als regidors i al Alcalde quan intervenen. A diferencia d´aqueste en el que el Sr. Alcalde quan el ple es grabat dona ordres per a que el camara capte les imatges de la gent que acudeix al ple. ( segur que no sera per a despres comprar-lis caramels ) . Repressio pura i dura.

    ResponElimina
  134. No teniu ni idea , El Sr. Alcalde es mes democratic i socialiste de lo que vos penseu. El problema es que es : Nacional - socialiste . No m´extranyaria que consruira un mur tipo berlin en el carrer orient per a dividir la poblacio ( peperos i socialistes ) ,tambe podria fer camps de concentracio i cameres de gas per als socialistes .Que no es preocupe el Sr. Pellicer que ell tindria la casa en el sector bo de la poblacio.

    ResponElimina
  135. Hola a tots,
    He llegit tots els comentaris i crec que ningu es teniu respecte, que no dona igual quina idea politica que tingues?
    A mes, es pot opinar sense insultar(tant uns com altres). Cuan insulteu i falteu al respecte perdeu la rao que pugau tindre, siga molta o poca.
    Tots els politics fan coses be i mal, tots. La crispació que tant nomeneu la creem nosaltres, i aixo realment els beneficia a ells!!!

    El camp de futbol s'ha quedat be, el eixample massa lluminos, no se si vos heu donat conter que ja fa temps que cada semana hi ha una zona fosca al poble, quin problema hi ha?
    I els edificis del eixample, no tenen res a vore l'un amb l'altre, aixi que no es poden comparar.

    ResponElimina
  136. Tens tota la raó, l'anònim anterior ha parlat molt be, menys mal que hi ha alguna que altra persona que parla desde l'educació i sense menysprear ningú.
    Estic amb tu anònim anterior.

    ResponElimina
  137. al comentari de NITS D'AIELO EN L'EXILI:
    En dono risa que diga que se han presentat 1300 firmes apoyandl el festival. ¿A on se han presentat? ¿Qui ha firmat? Si acudien 15 0 20 melenuts tirats a la entrà del Centre Social. ¿ O es que ara mig poble vol este festival que costaba mes de 20.000 eutos y que no sabien a on anaben.
    Me entra risa cuant diu que el dit festival es fa el en centre 9 d'octubre de Valencia. suposeque aixi sera pero al igual que l'any anterior, en l'entra a dit centre. No els deixen ni pasar a ninguna sala.
    Ya esta be de contar mentires que la gent no es tonta.
    Ah per cert, qui vulga anar segur que des de aielo aniran,Paco el de la llibreria, Rafael el de Palleter, i gent pareguda a ells... etc Tots ells de gran base cultural, i coneixidors del tipo de musica de Llorenç Barber.

    ResponElimina
  138. Es nota que ixe Salvador Pellicer es un pepero fill de .......

    ResponElimina
  139. Igual em dona que sigues Salvador Pellicer que Pepito los Palotes. Lo que me kedo es con tu opinión no con tu nombre ni con tu cara.
    Se entiende?

    ResponElimina
  140. En resposta al comentari de que cada setmana hi ha una zona fosca al poble , contestarte que el problema es que el enllumenat esta tot per a cambiar . I que este problema arranca de la epoca de Paco Marti, continua en Cristina i ara el te Pinter. Ningu ha volgut donar-li solucio. Clar que possar-li gespa al camp de futbol es mes bonic o ficar faroles de ferro en el Eixample , etc. etc. El problema es quan el enllumenat es tan obsolet com ara i al final sen va a pendre pel cul com esta passant.

    ResponElimina
  141. al comentari que es fa de:
    ARRANCA EN VALENCIA UNA NUEVA EDICIÓN DE ‘NITS D’AIELO I ART EN L’EXILI’
    Encantat que es faga en Valencia, açi soles venien a vore ixe "fraude" cuatre hipis totsplens de merda y colocats ¿I no en direu que no?.

    Mosatros la gent jove del poble volem que ixos diners que el psoe li donaba o es repartien alguns, que l'ajuntamment facha un bon espectacle amb gent de nom. Estopa, Bisbal, El arrebato, Amistades peligrosas.

    I els que vulgen Nit d'art, que estan en el seu dret,( no cre que foren mes de 30) que li demanen a llorenç barber que es facha gratis en Aielo. Voras com ixe amor que diu que te al poble, desapareix.

    Esperem que ixe que tan defent este espectacle, puga contestarme en algo serio no en bobades i mentires com ha dit en el seu comentari.
    Ademes segur que si ha anat alguna vega a vore Nit d'aielo, seha aburrit com tots els pocs que per curiosidad van anar.
    "Una vez y nunca mas", es la frase que mes va sonar en els comentaris de ixe "fraude d'espectacle".

    ResponElimina
  142. En ves de gastarte els diners en espectacles : Estopa , bisbal , el arrebato , etc. gastatels en arreglar el enllumenat public o en renovar la xarxa d´aigua que encare es de coure i altres cosses necesaries i no en tonteries i bobades .

    ResponElimina
  143. ara sen anrecordeu que el allumenament i i la xarxa d'aigua esta malament ja fa uns cuants anys que esta estropeat i ningu deia res que estos que gobernen ara oan de arreglar tot pos si que son sabuts

    ResponElimina
  144. Hola muy buenas tardes:

    ¿Hola?¿Estáis ahí?
    Es que me siento un poco solo al ser el único que comenta el tema de las bajas de nuestros queridos funcionarios...

    Tanto amor por un partido me desborda...

    Este año a mi no me preocupa la gripe A, de verdad, estoy preocupado porque soy socialista y estoy observando un creciente número de bajas de compañeros socialistas debido a depresiones y otras conmociones psíquicas y no lo digo de broma...no vaya a ser que dentro de poco me toque a mi... y lo peor de todo es que no tengo practicada la lección. Por eso pido ayuda a mis compañeros. Esto es una llamada de atención, si lo ven necesario les paso mi email pero por favor, que me digan como debo actuar ante el médico para poder pasar el examen de diagnóstico de transtornos mixtos ansiosos-depresivos y que consiga mantener mi puesto de trabajo actual...porque yo con mis condiciones, seguramente ese cuento me duraba poco, debido a que en mi trabajo las constantes inspecciones de mi seguimiento, dudo que pudiese esquivarlas. En eso me alegro mucho por nuestro queridos funcionarios, que pueden seguir siendo funcionarios desde sus casas, sin control de inspectores médicos y sin inspectores para los médicos mismos. Lo que de ahora en adelante también voy a intentar contar con la opinión de varios especialistas, ya que visto lo visto, parece que un solo médico de cabecera sea capaz de emitir el diagnóstico que tu le medio cuentas sin previos estudios y análisis. A ver si algún dia se me va la olla, voy y le digo al médico de cabecera que estoy loco y sin más me meten en un psiquiátrico. Esto da miedo.





    Por cierto que poca vergüenza, mis queridos compañeros socialistas, con la crisis que hay y con los problemas que estamos teniendo y que vosotros seáis capaces de seguir con el cuento, pagando vuestros sueldos todo el pueblo y además otro sueldo para cubrir vuestra baja. Como ya no me cabe duda de que remordimientos no teneis, allá vosotros con vuestra conciencia...porque yo soy socialista pero por encima de todo soy persona y me preocupo por el posible bienestar de todos los que me rodean, sin tener que cometer actos hostiles que perjudican a los demás.

    ResponElimina
  145. TU ERES un poco sinverguenza , y ya que tienes tan poca yo te recomendaria que antes de ir al médico fueras a pedirle un trabajo al alcalde, después intentaras defender tus derechos laborales, y el resto ya te lo dira el medico si puedes ir sólo y no te han de llevar atado.
    Mala sombra.

    ResponElimina
  146. Al comentario anterior.
    Seguro que eres de esos funcionarios socialistas que estas de baja por depresión. Mala sombra y CARA DURA T SI QUE ERES.
    Paseando por ahi, cobrando un sueldazo y encima denunciando aqui que el alcalde os persigue.

    Ya os arreglaria yo. Una patada y a la puta calle, sinverguenzas que estais haciendo soportar al ayuntamiento un sobrecoste economico al tener que contratar mas gente para subtituir vuestras "mas que dudosas bajas por ansiedad o depre y que yo como todo el pueblo tenemos que pagar.
    No un Pinter sino mas de uno tenia que haber habido desde hace mucho tiempo para poneros a todos en vereda.

    Por cierto, cuando me levanto todas las mañanas, YO tambien tengo ansiedad pero es de no TENER TRABAJO. La diferencia con vosotros funcionarios socialistas DE BAJA es que yo no cobro nada y vostros teneis un gran sueldo asegurado.

    TENEIS MUCHA CARAY ESPERO QUE SINO PRONTO PERO NO DEMASIADO TARDE, ESTE CHOLLO ALGUIEN OS LO CORTE.

    Y CON ESTA SIRVERGUENCERIA INCLUYO TAMBIEN A QUIENES OS FIRMAN SIN ESCRUPULOS LAS BAJAS.

    ResponElimina
  147. Al comentari del 27 gener a les 23:31. No home no , estos no tenen per que arreglar-ho tot. Com he dit abans el problema ve de darrere , pero aquestos ,portant desafios de orquestres , almorsars per a tots , intentant portar grups bons a Aielo , tan poc arreglaran lo que cal . Menys circo i mes treballar caradura.

    ResponElimina
  148. Mobbing laboral son comportamientos que tienden a minar la moral de la persona acosada, haciéndole perder su autoestima y sometiéndola a un proceso de aislamiento que degrada la consideración personal y social de la misma. En el acoso siempre existe siempre violación de la dignidad personal que, como reconoce la sentencia del Tribunal Constitucional 53/85 , "es un valor espiritual y moral inherente a la persona que se manifiesta singularmente en la autodeterminación consciente y responsable de la propia vida y que lleva consigo la pretensión al respeto por parte de los demás".

    ResponElimina
  149. La persona acosada tiene todo el derecho a recabar su restablecimiento moral y su prestigio social y no hay que dudar que el art. 15 de la Constitución Española le proporciona base normativa suficiente para requerir la tutela judicial efectiva que propugna el art. 24 del Texto Constitucional .

    ResponElimina
  150. La persona que es víctima del mismo no solo sufre en el interior de su psiquis dañada por el ataque acosador, sino que, también, desmerece en la consideración que los demás, el grupo social o laboral , tienen de ella.

    Junto a esos derechos a la cesación y a la reparación del acoso moral, también, existe el derecho a criticar tal conducta de una forma pública, al amparo del art. 20 de la Constitución Española .

    ResponElimina
  151. El acoso moral o "mobbing ", define una situación de hostigamiento que sufre un trabajador sobre el que se ejercen conductas de violencia psicológica de forma prolongada y que le conducen al extrañamiento social en el marco laboral , le causan enfermedades psicosomáticas y estados de ansiedad y, en ocasiones, provocan que abandone el empleo al no poder soportar el estrés al que se encuentra sometido.

    ResponElimina
  152. El funcionari/a que mes temps ha estat de baixa per depressio en el Ajuntament D´Aielo es justament la germana del Sr. Alcalde. La diferencia es que els anteriors Alcaldes es dedicaven a treballar per al poble i no es dedicaven com este a perseguir a peu de carrer als treballadors de l´ajuntament que tenen penjat el cartell de socialistes. En esta vida hi ha de haber de tot socialistes i del pp i tindria que respetar al bons treballadors . Despres es queixa si s´agarren la baixa . Es l´ultima defensa que tenen davant d´un individuo com este.

    ResponElimina
  153. Cuanta rao que teniu.
    El que esta de baixa per ansiedad o depresió no crec que ho faça de mentira, sino que en realitat esta mal.

    A eixe que vol fer-se passar per loco sols dir-li que lo millor que podria fer es conviure amb l'alcalde, ell l'ensenyaria molt be, a safer tots els papers necesaris.

    Daniel.

    ResponElimina
  154. En pareix molt fort que "el bou" de les 0:15 hores dubte de la professionalitat d'un metge.

    ResponElimina
  155. Sois todos un tajo de falsos, lo que hay que hacer es trabajar mas.

    ResponElimina
  156. Al comentari del dia 28 a les 1:37, dir-li que si efectivament no te faena i està en el Paro, pot anar a demanar-li al alcalde la faena , perque es del seu agrado i aixi no estaria sense fer res i digen tantes barbaritats.
    Per segon si realment esta pagan l´ajuntament altres salaris per contractar a gent per baixes laborals, mes val que li preguntes al Sr. Alcalde quan cobra ell de salari, aço si que es un ROBATORI i una poca vergonya, en la crisi que hi ha, mes val que faça la faena be sense maltratar al personal i es baixe el salari, per que a la fi el pagen tots els ciudatans d´Aielo i no el Sr. Rus ni el Sr. Camps.( cobra mes de 60.000.-€ a l´any )

    ResponElimina
  157. al comentari anterior aixo no teu creus tu ni mirano, ignorant.
    perqwe dius coses que no son sartes? a cas li firmes tu les nomines. y mira saps que ta de dir que si els cobrara perlomenos tot el poble sabria que cobra, no cuant manaen alguns socialistes que saber lo que sanportarien per baix bras. crispaor.

    ResponElimina
  158. Que pasa que te han dicho alguna verdad que te has quedado en el commmmmmmmmmm.

    ResponElimina
  159. Anem a veure, com que la majoria de la gent no va als plens de l'ajuntament i desprès es possa a les actes que fa el secretari, el que mana l'alcalde, nem a fer un repàs al plè d'avui:
    Bon intent, senyor Pinter de voler llavar-se la cara davant de la gent del acte, perque clar estem a practicament un any de les eleccions i crec que ja va enterant-se que hasta la majoria del peperos del poble estàn en contra seva, i dic bon intent perque ha estat prou relacsat i tranquil fins que com sempre ha entrat en joc la regidora Mari Carmen Gasó, li ha dit les veritats, i se li ha caigut la mascara que portava i s'en a eixit de les seves caselles, com sempre, però al menys aquest viatje ho ha intentat, encara que siga pensant en la reelecció.

    ResponElimina
  160. eixa mari ricarmen gasso lo unic que es una maleducada i lo que podia fer es quedarse en casa cuidant dels seus fills i no clavarse tant que es lo unic que sap fer MALEDUCADA MALEDUCADA I MALEDUCADA

    ResponElimina
  161. A vore aclarir, sobre el plè, el comentari de Carlos "Fortuna", que per al acte d'inauguració del parc de la Avda. Jaume I, es clar no es va enviar invitació per escrit a cap regidor, ni als d'un partit ni als de l'altre, però es clar que per als regidors del PP, no feia falta convidar-los ja que se supossa que tots sabrien el dia i l'hora de l'inauguració, el que va faltar va ser avisar als de l'oposició encara que haguera sigut de paraula.

    ResponElimina
  162. Senyor alcalde, a vore si s'aclaris d'una vegada, els que tenim memoria recordem, al principi de la legislatura, quant vostè va entrar al ajuntament, l'asamblea informativa que va fer al centre social, per a explicar al poble els resultats de les auditories, que vostè donà a una empresa privada, que mos van costar un pastó a tots,i en aquella assamblea vostè mos va dir als que el varem voler anar a escoltar, que sense ninguna prova que vostè va presentar, els socialistes havien deixat al poble empenyat, crec recordar en mès o menys mig millió de euros. Ara avui solta vostè al plè, i es queda tant tranquil, que es va trobar quant va arribar al carrec mès de 200.000 €, m'agradaria saber en quin dels dos moments vostè a enganyat al poble, si al principi de la legislatura o ara que està acabanse.

    ResponElimina
  163. Ara anem a parlar del taller d'ocupació, una d'eixes coses de les que vostè a parlat, en eixe mitin que fa en tots els plens que vostè anomena, informes d'alcaldia. Un taller d'ocupació es una manera de que gent desocupada es forme en una feina en la que no ha treballat mai, o siga no va gent experta en res del que allí es va a ensenyar, sols deuen estar preparats els monitors i els demès de paso que treballen aprenen un ofici, al menys eixes son les normes de dona el INEM, respecte a un taller d'ocupació, i han de ser 4 hores de teorica i 4 de treball, com vostè diu que tè brigades ben preparades i gracies a esta gent tant especializada es faran tantes actuacions al poble?, i ningú reclama que no es cumpleix la llei?, no ho entenc.

    ResponElimina
  164. Altra questió, quasi totes les mocions que el equip de govern ha presentat al plè, s'han aprovat per unanimitat, i una que en presenta l'oposició sobre la llei educa 2.000, a la que sols han renunciat 3 autonomies en tota la nació, que son Madrid, Comunitat Valenciana i Murcia, vostè trau l'excusa que l'han de votar en contra perque no es urgent i es tè que estudiar mès, perque no diu la veritat i conta que son ordres de partit, en conte d'inventar-se lo de estudiaro millor, com va fer el conseller d'educació, quant va dir que no entravem en el conveni, perque si els xiquets/es, donen les clases per ordinador van a tornar-se miopes tots, cosa que refutats oftalmolegs han negat completament.
    Per què els del PP volen deixar als nostres menuts darrere de la resta d'espanyols en aquest tren?, al igüal que a la gent que te dependens, que posen totes les trabes possibles per a no donar-ho i sobre tot si la persona que depen es molt major i està delicada, per vorer com a passat en varios casos ja si es mor i així es perd la paga i la seguretat social per a la persona que està cuidanla. Tot açò passa tan sols perque son lleis que ha aprovat el govern socialista que està a Madrid.

    ResponElimina
  165. I ja per finalitzar, no se qui es la persona expedientada, a la que se li nega la feina i el sou durant sis mesos, el que si que devien haver explicat, es que va fer tant greu, per a mereixer eixe castic, i tambè per què la sanció la signa, l'encarregada del àrea i solta vostè que la sanció l'imposa vostè mateix.

    ResponElimina
  166. Si que estas tu enterat del ple de anit, pero com sempre es veu que no van sentir lo mateix tu i jo que tambe estaba en el Plé,perque no mes fas que cuestionar totes les coses que va dir el Sr. Alcalde pa crispar el ambient com sempre, val mes que quan vages al ple escoltes be i diges la veritat de tot perque tu si que actues seguin les directrius del partit dels socialistes de Aielo i del Gobern, pa dir sempre lo contrari que el alcalde. Es una vergoña que persones com tú el dediques a malinterpretar les cuestións que se expliquen el el ple.

    ResponElimina
  167. I perquè no expliques tu el que va passar, en lloc de recurrir a la paraula "crispar", es l'únic que sabeu fer quan no teniu arguments. I que el quede clar que en Aielo l'únic que ha crispat l'ambient es el Sr. José Luis Juan Pinter, açó no se havia vist mai en el Poble.
    - El recorde que no he conegut a ningún Alcalde que demanara un "cara a cara" en tanta xuleria, amb la única intenció de dividir al poble.
    - No he conegut a ningún Alcalde que posara una trampa en el seu cotxe "el famós peservatiu", per a ....no sé quina intenció. Açó no ho dic jo, ho va dir ell.
    Actualment ell i la Maribel estan intentant netejar l'imatge que tenim d'ells, perque estan vegent que els queda poc.
    No serà perquè realment s'han donat conter del que han fet?

    ResponElimina
  168. Al comentari de les 9:33 del dia 29 , n s´amag Sr. aLCALDE, no disimule de qui es el que escriu.
    Pareix ser que les veritats iles versions bones i correctes dels plenaris sols els fan els simpatisans del PP o el Sr. alcalde , que per cert ja té el carnet del PP , per a poder ser candidat favorit en les proximes eleccions i que el Sr. Rus l´anomene predilecte per al lloc d´alcalde .
    Es una pena que No fem front a aquesta situació, o posem un Candidat/a per a que guanye en les proximes elecions o tenin PP i PINTER i MARIBEL per a 4 anys mes, en aquesta crispació i mala llet per fer les coses del poble, i a mes a mes cobrat un salari astronomic, (60.000.-€ l´alcalde i Maribel al voltan de 1.200.-€) torne a repetir i no es cap mentira.

    ResponElimina
  169. lo del cara ha cara no sa demanat maill perque els ultims alcaldes han sigut socialistes i sempre ha manat el mateix BRAVO BRAVO no voldrieu que feren un cara ha cara bravo i ferminet ,o ferminet i cristineta esque no se com sou

    ResponElimina
  170. bona vesprada,llegint aquest blog veig que hi han molts comentaria a alta hora de la nit, que no podeu dormir...
    a vore que l'alcalde cobra 60000 a l'any està clar però de Maribel on podem vore si aixó és així o no...pq aquest blog no es molt fiable.
    Qui es aquest Salvador Pellicer...

    ResponElimina
  171. Un cara a cara s'hagurera pogut demanar sempre, el que passa que els anteriors alcaldes i regidors i regidores tant del pp com del psoe no han tingut tanta "cara" com Pinter.

    ResponElimina
  172. Si que esteu asustats de que el Alcalde vos demane un cara a cara que per sert el incompetent de Sarrió no ha volgut mai respondre es mes facil i que ningú vos replique, perque a la llum del dia no tingeu collons per fero. Desde açi i amaganse es mol facil contar totes les mentires que digeu o malinterpreteu i torne a dir que si jo fora el Alcalde vos tornaria a demanar un altre cara a cara per a que tot lo que digeu açi eu fereu alli davant de tot el poble. Segur que tornarieu a dir que no, perque el Sarrió es cagaria en els pantalons.

    ResponElimina
  173. M'han contat, que al últim plè el senyor alcalde va fer una gran defensa de la democracia, fins i tot es va atrevir a clavar-se amb la dictadura, pos desde açí li dic jo que si tant apoya la democracia, que començe per practicarla en la gent del poble on viu i sobre tot en els subordinats que te, que son tots el treballadors/es de l'ajuntament, perque pràcticament a tots els que ha tirat, s'ha desfet d'ells o ha sancionat, son gent que ell sap de sobra que no li votarien mai a ell i al partit que representa, o siga que pensen a l'esquerra i no a la dreta que es on ell voldria que pensaren tots.

    ResponElimina
  174. A l'anòmim del 30 de gener de 2010 17:23:

    No estic d'acord amb això que dius sobre que tots els eixós treballadors dels que parles que "son gent que ell sap de sobra que no li votarien mai a ell i al partit que representa, o siga que pensen a l'esquerra".

    No tots eixos treballadors son d'esquerres, jo en coneg d'algún que vota al PP i algú que no vota a ningú.

    Aquesta persecusió té que veure en pensaments i suposicions errones, producte de idees preconcebudes sobre els que treballen o han treballat per l'Ajuntament. Propies de gent malintencionada,que no utilita la raó, més ve és deixen dur per la desconfiada, l'autoritarisme, que no admeten la diferència, que no es faja sempre el que ells volen, que es creu per damunt de qualsevol.

    ResponElimina
  175. Ya, ya,y el cielo es azul, ¿verdad?

    ResponElimina
  176. No os preocupeis el cara a cara no se realizara nunca, por mucho que lo pidan. Por cierto alguien podria decir quien es la chica del expediente, por lo menos me enterare de quie es.

    ResponElimina
  177. JO TAMBIEN QUIERO SABER QUIEN ES

    ResponElimina
  178. al anonim del 30 de gener a les 17'23,segons tú ixos treballadors del ajuntament que dius que han tirat o sancionats es perque voten al psoe,pero lo que esta clar es que si els ha pasat alguna cosa de estes es perque no cumplien en la seua faena i no es lo mateix no votarli que no voler treballar lo que toca ,sense pensar si mana un partit o el altre,aixo seria ser un bon treballador del ajuntament, que faça la seua faena sense mirar qui mana. De esta manera segur que mai tindran problemes en ningún partit.

    ResponElimina
  179. al anonim del 30 de gener a les 17'23,segons tú ixos treballadors del ajuntament que dius que han tirat o sancionats es perque voten al psoe,pero lo que esta clar es que si els ha pasat alguna cosa de estes es perque no cumplien en la seua faena i no es lo mateix no votarli que no voler treballar lo que toca ,sense pensar si mana un partit o el altre,aixo seria ser un bon treballador del ajuntament, que faça la seua faena sense mirar qui mana. De esta manera segur que mai tindran problemes en ningún partit.

    ResponElimina
  180. esto no és del tot cert "segons tú ixos treballadors del ajuntament que dius que han tirat o sancionats es perque voten al psoe,pero lo que esta clar es que si els ha pasat alguna cosa de estes es perque no cumplien en la seua faena i no es lo mateix no votarli que no voler treballar lo que toca", hi ha casos en els que s'ha demostrat que no és així, i el poble a pagar per gràcies d'uns pocs...

    ResponElimina
  181. no res....
    soles falta tirar a zapatero i españa anira cap al damun!!

    son tots uns celosos els socialistes

    ja no saben que fer!!!

    i si el alcalde cobre el que cobre es perque seu mereix no com la colla ixa de panolis!!

    ResponElimina
  182. al anonim del 1 de febrer a les 12:06 aixo que dius que hi han casos que no es aixi,no teu creus ni tú perque ningú de tots els que jo conec que es ha pasat algo de aixo no feien res, que també sa demostrat, listo mes que listo.

    ResponElimina
  183. Referent al cara a cara. Pense que el Sr.Sarrió no aceptará mai, eixiria escaldat.

    A ell li interesa mes parlar en la radio o en els periodics perque ningu puga replicar-li les mentires y bobaes que diu.

    Per cert ixos que aneu contra el alcalde, ¿si fa tantes coses males perque no animeu a Sarrio que acepte de una vegada un cara a cara?.
    En soles uno de aquestos actes, tots vorien qui es el que conta mentires.
    Pero per desgracia per a la gent del poble el Sr. Sarrio ni aceptara mai ni el seu grup el deixaria perque es veuria el plumero a ell i als socialistes.

    Animo Sr. Sarrió, hara si fora valent, seria voste qui demanara al alcalde el cara a cara. Mos sorprenderia a tots pero a lo millor podrien pensar que no te por.

    ResponElimina
  184. Hi ha qui va al ple y o no se entera o busca sempre confundir.
    El que diu que els socialistes van acordar per unanimidad totes les mocions que va presentar el grupo PP, es mentira.

    Fan apoyar:
    - Mocio de rebaixar impostos a les families numeroses. No faltaria mes al Sr.Sarrio el beneficia.
    - Moció que els jovens delincuents tinguen una reinsercio prop del seu domicili si el delit es xicotet. Tambe la van recolçar.
    - Mocio de no se que de modernizar-se la administració. Tambe la van apoyar.
    - Mocio a favor de rehabilitar un escritor de esquerres de la etapa antes de la democracia. Tambe la van recolçar.

    - MOCIO SOBRE EL DRET DELS VALENCIANS A TINDRE SUFICIENT AIGUA(A AGARRAR UNA POQUETA AIGUA QUE SOBRA DEL'EBRE O TAJO SEGURA) PER ALS NOSTRES CAMPS Y PER PODER BEBER. ES VAN ABSTINDRE. NOOPDIEN ANAR EN CONTRA DEL SEU PARTIT ENCARA QUE ANAREN CONTRA ELS VALENCIANS.

    aIXO AIELO Y EN TOTS ELS LLOCS ES DIU "CARADURES" "SINVERGUENCES".

    FAN IGUAL SEMPRE EL QUE DIU EL PARTIT O SOLS DEFENDRE ALS TREBALLADORS SOCIALISTES COLOCATS EN L'AJUNTAMENT. DELS DEMES NI PARLEN NI ELS IMPORTA LA SEUA SITUACIÓ.

    i SI NO ES AIXIQUE HO DEMOSTREN.

    vOREU COM NO FAN COMENTARIS SOBRE LO QUE HE DIT.

    ResponElimina
  185. el cas de la persona expedienta, es una persona que cumplia en la seua feina, i per casualitat tracte amb l'alcalde en tenia poc.

    Tal volta la utilitzada per a dir-los a la resta el que pot fer.

    En el temps que corre i la deixa sis mesos sense feina i sou, aixo si que es una poca vergonyaaa.
    Mai en 30 anys sa conegut sanció con aquesta, i aixo que la germana na fet de mes groses.

    ResponElimina
  186. Estic constatant que els que defensen a l'alcalde:
    -No defenen a la gent treballadora d'Aielo.
    -No s'han enterat que no estem en l'oest i no fa falta cap cara a cara,sino que vivim en una democracia hi tenim un saló de plens on les persones civilitzades han de donar la cara i els arguments.
    -Tenen poca talla moral ja que utilitzen basicament l'insult per a expresar les seues idees.
    Continuarà...sense alçar la veu.

    ResponElimina
  187. Al comentari del 1 de febrer a les 17:32, i tú perque no dius que els socialistes varen portar al plè, una moció sobre que els nostres menuts tinguen el mateix dret que la resta d'espanyols, a tindre un ordinador portàtil a l'escola i no quedar-se com a ciutadans de segona en aquesta nació, i tots els de l'equip de govern, no la varen votar per raons de partit?, que sols s'han quedat tres autonomies fora del educa 2000, i que curiós totes etàn governades per el mateix partit.

    ResponElimina
  188. San quedat fora perque el gobarn de la nacio a vuigut, perque no ha tingut lo que tenia que tindre y els diners que estenia que gastar en els ordenaors els ha donat, als valencians, ja els avera invertit en lo que cregera oportun.

    ResponElimina
  189. Por favor, alguien podria decir quien es la chica, que esta expedientada, al final nos enteraremos igual, pero es que alguien tiene miedo de decir quien es, o es que os lo han prohibido los jefes.

    ResponElimina
  190. La germana de... deuria de pregar per a que (si canvia el color de govern quan canvie)els nous governants la trataren la meitat de be com es tracta avui a d'altres.
    Tampoc deuria de treballar més o menys en funció del partit que governe.
    Per a meditar-ho!

    ResponElimina
  191. la xica es EVA ANDRES la dona de cati

    ResponElimina
  192. xe ja aixit el nom de la fortunada.

    ResponElimina
  193. que que ha fet Eva Andres pa que li fasen un expedient ?

    ResponElimina
  194. algo aura fet cuant li ha pasat aixo, i la veritat siga dita algo de rao niaura cuant no a portat molt de rebombori per el poble, perque sa mare ja sabem tots com es.

    ResponElimina
  195. lema electoral del pp, recordeu?
    "Lo importante son las personas"
    ja ja ja pues si que ens ha fotut!

    ResponElimina